Followers

Tuesday, May 31, 2011

status?


masalah ini sering berlaku pada aku.entah macam mana nak explain kat mak/aunties/kwn2...
bukannya aku x nak ber'bf tapi mybe aku fobia untuk percayakan laki.sblum nih aku pnah cuba untuk menerimanya seadaanya tpi dah bertahun sgt.aku pun x boleh la tipu hati nih.dah letih nak menages.bukan nak menaruh simpati.slalo aku nages sebab saket hati.i cant be the best one to him.coz dunia kami sgt berbeza.ini bukan sebab kedudukan tapi biarlah benda dah berlalu.mmg dlu aku mcm x boleh lupakan dia.coz dia dah lebih mcm soulmate la.mmg aku sgt menghormati dia.tapi dah mmg dah xda jodoh.kowng cuba cakap solat sunat apa lgik yg aku x bwat.tpi dah mmg jodoh aku bkn dgn dia.so aku kna lah terima seadaanya :)

lgpun,alhumdulilah,family masih kukuh menjadi bayang2 ku.they are everything.ada jugak yang menyatakan aku nih x cukup matang.annoying & etc.so aku rasa dlm cuti yg panjanggggg nih insya'allah,aku boleh berubah ntok sesuatu yg lebih baek.lgik satu hal,stdy.ak byk maen sgt.pointer pun dah agak truk.so aku harap2 sgt semoga semester depan semangat aku xdla hangat2 tahi ayam.hee..

No comments:

Post a Comment