Followers

Wednesday, June 1, 2011

i loike it!mostly.


aku nih bukanlah races sgt kn but downg nih mmg hebat lah bgik ak sebagai artis.lgpun downg xdla 100% sebagai artis.ada yg bukak brand sendri.foundation & berbagai la.mmg ak salute downg nih.semangat tuh penting.









|alicia keys|








|nicole|




bercakap tentang artis laki nih kn.xthu la kenapa artis overseas & local yg kebanyakan aku minat mostly gay???!!ggrrrr...tersgt la bengang jugak aku.atpun dah mmg azali downg mcm tuh.just aku yg noob nih.haha!but aku mmg admire downg sgt okay!seriously,dari dulu mesti aku dengar lagu downg sampai mak bising x siapkan kerja2 rumah!hee..
antaranya adalah :

aku admire mark ja okay coz dlu tyme skolah menengah adea mamat nih mcm dia but xdla
mata biru laut tuh la kan.asian kowt.haha.


before dia buang tahi lalat mmg ak dah minat kat dia okay.
haha.suka tgk mata,tinggi && of course badan dia.
all the songs are awesome :)






ini pulak suara yg sgt power.mmg terbaik dari ladang okay.


p/s:sorry if ada fakta yg aku silap.aku bkn nya kaki sejarahwan yea!haha


No comments:

Post a Comment