Followers

Monday, August 8, 2011

pembantu rumah indon yang lazer

seperti biasa.every week mak mesti ambik maid tolong kemas-kemas rumah.dari kanak-kanak lgik di jaga oleh maid indon coz parents bekerjaya until lah dah suma pakat duk hostel dan mum pun memberhentikan maid indon yang paling lama berkhidmat selama 7 tahun.@ kak midah.dia mmg best gila.dulu tyme aku duk matrik kan,mesti dia tnya bila nak balik.nak masak sedap2.(terharu sgt)
eh.eh.dah melalut byk nih.hahaha.bukan ape maid yg datang tadi tuh cakap "waa,nampak kurus ya kamu.cocok la gini.kenalah rajin2 buat kerja ya"hamboi sedap pulak dia advice aku??sapa boss nih??ahkz.dari darjah 6 lagi azam bday mmg nak kurus.cuba kira dengan calculator dah berapa lama?hah.bukan aku x aktif macam2 dah aku try beb.cakap ja suka apa yg aku x main kn(tgggal rugbi ja belum try,haha)

insya'allah,aku berjanji sebelum aku grad.aku mesti kuruskan badan.yeahh!!!(kasi semangat sikit)

p/s:you alls apa macam posa dah a week kan?dah prepare ke nak raya nih??

No comments:

Post a Comment